čtvrtek 2. října 2008

Něco málo o mě

Takže, jsem rád, že jste zavítali na můj blog, kde chci psát své články.Samozřejmě nechci aby mé statě byli pouhým papouškováním a přepisováním novin, leč nějak začít musím.Když jsem byl mladší, bylo mi třináct let, navštěvoval jsem jedno velmi zajímavé místo, kde děti mohli velice užitečnou formou trávit volný čas a já to místo za svého dětství také navštěvoval.Jmenuje se Malé studio Liberec, které fungovalo pod vedením pana Švarce.Zde se děti seznámili se studiovou technikou a naučili se ji používat pro novinářské účely, poté jsme navštěvovali různá místa, např. Pražský Hrad, ochránce přírody atd. a tvořili reportáže.Na profesionální dráhu novináře jsem se sice nedal, ale ta vzpomínka mě inspirovala vytvořit si vlastní blog a velice mě potěší když si najde své čtenáře.Budu rád, když na nějaký článek zde najdu odezvu, protože ta je pro mě klíčová v tom, abych se tomu zde věnoval.Nejsem profík, ale budu se snažit zlepšovat, vyrovnat se kvalitou a obsahem dobrým novinářům a snad si najdu i svůj styl psaní, podle kterého mě čtenáři poznají.
O Malém studiu Liberec si přečtěte na drese: http://www.malestudio.cz/

Žádné komentáře: