pátek 3. října 2008

Co mi přinesl poslední den v týdnu

Dnes jsem byl celý den v práci.Abych se odreagoval od pracovní náplně, přečetl jsem si dva časopisy.Jeden mám velmi v oblibě a jeho články mě často doslova nadchnou, s jakou čtivostí dokáží redaktoři časopisu psát.Rozhodně je to časopis č. 1 na trhu kvalitních reportáží a jmenuje se Reflex.Druhý časopis má články řěkněme všeobecně informativní a nejdou nijak do hloubky, leč čtivo je to příjemné a uvolňující.100+1 zajímavostí Vám nabízí pohled do tajů planety, techniky a vědy, vesmírných objevů, ale třeba i historie, nebo se můžete dočíst o zajímavých místech na Zemi.Z prvně zmiňovaného titulu mě nejvíce zaujala repotráž o konzumní nekultuře našeho českého národa od Bohumila Pečinky.Článek se zabývá špatnou kvalitou nabízených surovin v českých supermarketech a pátrá po příčinách tohoto nelibého stavu.Opravdu chtějí Češi takovou kvalitu uzenin, nebo zeleniny v jaké nám je nabízí supermarkety?Autor článku se domnívá že ne, pouze si neumíme o kvalitu říct a manažeři se vymlouvají, že hledíme hlavně na cenu a tomu odpovídá kvalita.Souhlasíte s takovým názorem?Opravdu chcete kilo točeňáku za 30 kč, který není vhodný ani pro psy?Naše země je v článku doslova nazvána odpadkovým košem Evropy, což nezní zrovna hrdě nemyslíte?Záleží na nás každém, jak se k nabízeným produktům v supermarketech postavíme.Nebojte se upozornit na nekvalitní, či nahnilé výrobky personál.Nakupujte kvalitní a čerstvé potraviny, vždyť to děláte hlavně pro sebe a jídlo má přeci v životě svoje zásadní místo.Nemělo by se odfláknout ohřátým točeňákem s vlašským salátem.

Žádné komentáře: